Volgende slachtoffer - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu Volgende slachtoffer - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu

Volgende slachtoffer

Blijf op de hoogte en volg lema

10 Mei 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Marga heeft last van een erg dikke knie die veel last oplevert, helaas! Ibuprofen gekocht en hopelijk helpt dat wat.
Washington is een prachtige stad met heel veel mooie statige gebouwen. Erg indrukwekkend was het Vietnam Veterans Memorial. Lincoln en Jefferson gezien alsmede Arlington waar o.a. Kennedy begraven ligt. En natuurlijk het Witte Huis gezien en het Pentagon, het Capitol. We hebben Obama langs zien rijden, alle verkeer werd lamgelegd en toen kwam de President met optocht voorbijgezoefd. Herma-Joze had dit geregeld...
Herma-Joze was een fantastische gids, heeft ons de mooiste plekjes van WDC laten zien met de bijbehorende uitleg. Kortom met het prachtige weer er bij was het een schitterende dag (26 graden).

• 11 Mei 2013 - 15:18

Yolande:

Marga, warm bad en een massage (leo?) en de knietjes kunnen er weer even tegen hoop ik voor je.
    Jullie zijn nog maar net weg en hebben al van alles gezien, Super.
    Geniet!!! Liefs

• 11 Mei 2013 - 15:42

Paulien Pierik:

Wat een pech in de familie zeg. Hopelijk helpen de medicijnen je nu Marga. Heb je tot nu toe alles wel meegemaakt? Wat een mooie foto's zeg! Fijn dat jullie er zo'n goede gids bij hebben.
    Ik wens jullie nog heel veel plezier samen en beterschap voor jou Marga.
    Groeten vanuit Ruurlo, Paulien.

• 11 Mei 2013 - 15:52

Els:

Heej vakantiegangers,

Sneu voor je Marga, die knie. Nog een drukverband gekocht of redt je het op alleen pillen? En ik zie wel dat er toch nog gelachen wordt. Goed zo! Gave foto's hoor, herken bijna alles :-) En top dat jullie zo'n lekker weer hebben!

Groetjes en have fun!
    Els

• 11 Mei 2013 - 15:55

Loes En Joost:

Ziet er goed uit! Voorzichtig met het knietje. Xx

• 11 Mei 2013 - 16:03

Manon:

Jeetje wat een pech, wat een pech, straks in de trein richting New York maar met de beentjes omhoog, goed laten rusten en misschien toch niet zoveel wandelen?...aaah heel veel beterschap marga en ik hoop dat de ibroprufen snel zijn werk doet..wat leuk dat Herma Jose jullie veel heeft kunnen laten zien, toppie hoor. Ik vind het super dat jullie dit doen..

• 11 Mei 2013 - 16:44

Agnes:

Wat leuk dat jullie al zoveel mooi's gezien hebben, jammer en vervelend je knie Marga, hoop dat het niet teveel belemmeringen geeft. Rustig aan. Gr.

• 11 Mei 2013 - 17:21

Els:

Hieperdepiep hoeraaaa, er is er één jarig en dat nog wel in Amerika. Proficiat Annie en jullie zullen er vast al wat lekkers op gegeten hebben! Voor Marga zou nu een stukje spacecake wel goed zijn of een broodje Ibuprofen ...

• 11 Mei 2013 - 17:43

Marga:

Els hoewhaaaaa, hahahaaa, dat zal lekker smaken!!

• 11 Mei 2013 - 21:48

Mirjam Lenting (zus Van Ricardo):

Hallo allemaal,ik hoor van Manon dat jullie het super hebben daar in Amerika, op een paar kleine ongelukjes na!!!
    Nu op weg naar het indrukwekkende New York. Ik hoop dat jullie daar ook erg van genieten en veel zien.
    Als het lukt ga dan morgen(zondag) na central park, daar is dan van alles te doen en te zien zoals bandjes, straattheater en vooral veel bruidjes die foto's komen maken daar.
    Ik zal wel weer lezen en anders horen hoe het geweest is.
    Oja Annie, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Groetjes Mirjam

• 11 Mei 2013 - 22:41

Ans Weidemann-lenting Zus Van Ricardo:

Hallo Annie en Marga en Leo
    Manon en Rico zijn even op bezoek en ik hoorde dat jullie al op vakantie zijn naar Amerika
    Wij hebben al wat foto's van jullie gezien,erg leuk.
    Wij hopen dat jullie nog erg gaan genieten en doe voorzichtig,zodat er niet iemand wat gebeurd.
    Annie ik wil je nog even feliciteren met je verjaardag en geniet van jullie vakantie want het is zo voorbij.
    Groeten Ans en Dieter.

• 12 Mei 2013 - 10:44

Siep En Renske:

Met de titel "volgende slachtoffer" lijkt het een spannende reis te worden. Hopelijk valt het allemaal wat mee met de knie, Marga. Doe maar wat rustig aan.
    Wat leuk, dat jullie nog even naar de president konden zwaaien......
    Verder een fijne reis gewenst. S enR

• 12 Mei 2013 - 16:33

Henny:

Jee Marga , das even pech . Snel weer opknappen . Wat een mooie dingen hebben jullie gezien . En ook nog Mr. President , geweldig . En goed weer . Geniet lekker verder . Groetjes Henny