Mystic - Reisverslag uit Mystic, Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu Mystic - Reisverslag uit Mystic, Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu

Mystic

Blijf op de hoogte en volg lema

18 Mei 2013 | Verenigde Staten, Mystic

We hebben onderweg naar Mystic weer ontzettend genoten van de voorjaarskleuren, de bomen zijn zo mooi lichtgroen en heel veel bomen en struiken bloeien nog, ook hier is het voorjaar later begonnen en dat valt perfect samen met onze vakantie. We verbazen ons telkens weer over de uitgestrektheid, de mooie dorpjes en de rust die alles uitstraalt.
Mystic ligt in de staat Connecticut aan een baai die verbonden is met de Atlantische Oceaan en is een leuk havenstadje met veel restaurantjes en winkeltjes.
Het is nu 20.30 uur zaterdagavond en we zitten op ons balkon en kijken uit over het water met de jachthaven.

• 19 Mei 2013 - 03:18

Marga:

Leo is ook mee op deze vakantie, maar hij is de fotograaf, de chauffeur en onze chaperonne...

• 19 Mei 2013 - 08:19

Anne En De Manne:

He lieve mensjes..
    Wat ontzettend heerlijk wakker worden iedere ochtend met jullie verhalen en prachtige fotos, werkelijk Leo wat maak jij mooie fotos, daar moeten we het de 25e onder het genot van een biertje eens over hebben, haha!!
    Hier knapt het spul langzaam weer op, de pokken drogen mega snel in bij Pelle, de meeste zijn al ingedroogd, vannacht maar 5 keer eruit geweest voor het manneke! Vandaag even op pinksterbezoek in het schone Beltrum om eens te zien hoe pa de vlag erbij heeft hangen, haha.

Oh ja Anouk is gister 9e geworden in de finale van het Eurovisie song festival (mochten jullie het willen weten, vermoed van niet, maar aangezien ik 1 van Anouks grootste fans ben wil IK het wel graag met jullie delen, haha)!!
    Nou ik ga hier weer verder en wens jullie hele fijne pinksterdagen (hoewel ook dat waarschijnlijk aan jullie voorbij gaat).

Veeel liefs Emiel en Anne en een dikke knuffel van Pelle en Daaf!

• 19 Mei 2013 - 08:24

Paulien:

Nou, jullie treffen het maar mooi met zo'n man(netje) usje van alles. Wij genieten hier van zijn foto's. Voor jullie alle drie de hartelijke groeten vanuit een zonnig Ruurlo van ons allemaal, familie Pierik.

• 19 Mei 2013 - 11:06

Els:

Wat gezellig weer allemaal! Marga, leer je mij straks ook dat parkeerplaatsdansje ... ;-) Hier ook volop zon. Hangen nu nog in de lounge, maar straks ff op pad. Groetjesss

• 19 Mei 2013 - 11:38

Agnes:

Nog een fijne tijd daar en nu op naar het laatste adres vlgs mij, 3 nachten Falmouth en dan ri. Nederland. Nu zijn wij Duutjes niet lastig gelukkig, maar verwen Leo een beetje. gr xxx. Hier overigens nog steeds geen zon.

• 19 Mei 2013 - 12:28

Ria:

Hallo luitjes,
    Vanochtend jullie avontuur weer kunnen bekijken (ik kon niet meer op internet, gelukkig was Michel er gisteren om te boel te herstellen) Wat een mooi avontuur, prachtige foto's. Geniet nog van de laatste dagen, want het gaat nu wel heel snel. Groetjes, Ria

• 19 Mei 2013 - 17:13

Henny :

Jullie hebben vast nog geen zin om naar huis te gaan , 2 weken is eigenlijk te kort zoveel is er te zien . Geniet nog lekker . Alleen ik mis nog een foto , waar ligt jullie jacht ?

• 20 Mei 2013 - 21:08

Gerdi:

Lief Marga en Leo , dit is een waanzinnige reis. Wat een indrukken en plezier hebben die " ouwe rockers" . Wij genieten vd verhalen en zijn stiekem stik jaloers .