Vertrek - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg lema

09 Mei 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een wat minder vrolijk begin.
Agnes heeft moeten afhaken i.v.m. problemen met haar been. Een bezoek aan de spoedeisende hulp in het ziekenhuis was het gevolg.
Maar goed, groep uitgedund en toch maar onderweg gegaan.
Ook op Schiphol zat het minder mee. Vliegtuig gewisseld, van een Airbus A330 naar een Boeing747, anderhalfuur later vertrokken.
Na een rustige vlucht van zeven en half uur aangekomen in Washington.
Enorme wachtrijen bij de paspoort controle die ons toch wel dik twee uur gekost heeft.
Taxi genomen naar het hotel waar nicht Herma-Joze al op ons zat te wachten. Met haar op het terras een hapje gegeten. En toen naar bed.

• 10 Mei 2013 - 14:25

Els:

Hoiii,

Moeilijke start dus! Heel vervelend voor jullie, maar zeker ook voor de thuisblijfster. Ik zie al wel twee lachebekjes int vliegtuig; moeten wel zusjes zijn ... Ben al benieuwd naar de foto's van WDC. Mensen, geniet ervan!

Groetjesss,
    Els

• 10 Mei 2013 - 14:54

Anne-Emiel-David-Pelle:

hihihi, ik word nu al vrolijk van het bekijken van jullie foto's, dikke pret zo te zien. Maar wat jammer dat Agnes er niet bij op staat, ohh zo zonde.. Moeten jullie nog maar lekker een keer gaan en dan Ria ook mee, een zussen trip ofzo, haha!
    Geniet ervan, dikke kus van ons 4tjes!!

• 10 Mei 2013 - 14:56

Anne-Emiel-David-Pelle:

Oh ja mam, ik houd papa via de telefoon op de hoogte van jullie berichtjes (onze medialoze ouwe heer, haha)!!En volgens mij vind hij het echt heel erg leuk om allemaal te horen!!

• 10 Mei 2013 - 15:05

Agnes:

Leuke foto's van jullie, mis nog wel iemand op de foto's, maar wel genieten hé en zo te zien doen jullie dat gelukkig. Lekker lachen blijven.liefs uit Tubbergen waar Jan nu zijn eerste optreden heeft met het shantykoor. Ook lachen!! Gr en liefs.

• 10 Mei 2013 - 15:37

Siep En Renske:

Wat sneu voor zus Agnes! Wij wensen jullie een fijne, gezellige reis toe.
    Dat zal wel lukken, gezien de foto's. Jullie hebben wel plezier.
    Groepjes S en R

• 10 Mei 2013 - 16:00

Henny:

Hey Marga en Leo

How are you ? Jammer van de opstartproblemen . Maar verder een mooie gezellige reis Marga met je sisters en Leo met je harem . Blijf jullie zeker volgen . L.gr. Henny

• 10 Mei 2013 - 18:34

Loes En Joost:

Want ontzettend jammer dat Agnes niet mee kon! Heel veel beterschap! Gelukkig wel lol in het vliegtuig zo te zien! Pap, voor jou net werk zeker, nu zo in zn eentje in een hotelkamer. Heel veel plezier, doe voorzichtig en geniet er van.
    Xx

• 10 Mei 2013 - 18:35

Loes En Joost:

Xx

• 10 Mei 2013 - 22:31

Ria:

Wat ontzettend jammer dat Agnes niet mee kon. Maar erg leuk om jullie zo vrolijk in het vleigtuig te zien.
    heel veel plezier samen. Geniet er van.

• 11 Mei 2013 - 10:40

Manon:

Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Annie, nou ja zien niet maar onddanks dat lieve mama, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag of moeten we nu zeggen happy birthday to you hahaha,
    lol is er altijd bij de zusters dute aan de humor ligt het niet. Ik wens jou mam een hele fijne leuke dag toe, een mooier verjaardagscadeau had je jezelf niet kunnen geven, en van harte gegund, geniet ervan en nog heel veel plezier. Bye Bye en tot horens, leuke foto's al. hahahaha.

Liefs manon.