Cape Cod - Reisverslag uit Falmouth, Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu Cape Cod - Reisverslag uit Falmouth, Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu

Cape Cod

Blijf op de hoogte en volg lema

19 Mei 2013 | Verenigde Staten, Falmouth

Today van Mystic naar Cape Cod gereisd in de staat Massachusetts, wederom een mooie rit!
We hebben 2 prachtige kamers in een prachtig hotel, 10 minuten van strand en zee.
De kamers zijn enorm groot uitgevallen, we hebben de navi nodig om ons bed te vinden...
Na terugkomst in het hotel wat gedronken in onze suite (geen koffie) en allemachtig veel plezier gehad!
Aan het strand zagen we een prachtige ring/halo om de zon, fantastisch om te zien. Leo heeft geprobeerd om daar een foto van te maken.
Dadelijk gaan we naar de Mexicaan een hapje eten.

• 20 Mei 2013 - 09:36

Loes:

Haha wat een lol hebben jullie! De laatste dagen inmiddels, geniet er maar van. Ik ben heelhuids in Valencia aangekomen, erg mooi weer, leuke stad, aardige mensen en vooral veel lekker eten! We komen donderdag geloof ik niet tegelijk aan op schiphol toch? Ik iig rond half 1 is de planning.
    Tot snel!

• 20 Mei 2013 - 10:47

Agnes:

je komt toch niet meer bij, weten jullie zeker dat je niet hoeft bij te betalen, complete gezinswoning.
    en wat een mooi foto's Leo, mooie dagen en rust een beetje uit aan het strand, Annie echt iets voor jou, luieren in de zon. genieten!!!!!!!

• 20 Mei 2013 - 11:13

Els:

O heeeerlijk, de zusjes lachebek liggen dubbel van het lachen. Zeg maar gerust giiieeerennn. Leuk dat jullie de primeur hebben van de nieuwe iPhone ... Lekker zakmodelletje wel! Hahaaaa. Mensen, geniet nog van al het moois daar!

• 20 Mei 2013 - 22:34

Manon En De Rest Van De Fam.:

Leuke foto's, lijkt wel of je naar zo'n Engelse soap kijkt hahahaha, gelachen word er zeker, het zit er alweer bijna op zeg, de tijd vloog erorm, het was zo leuk om elke morgen de pc aan te zetten en te lezen wat er gedaan was en de mooie foto's te bekijken. Geskyped te kunnen als het ff nodig was, geweldig. Ben natuurlijk ook nieuwschierig naar de verhalen en kom voor mijn werk donderdag nog wel even voorbij om goedendag te zeggen te natuurlijk mama en je weer welkom in Nederland te heten, doe maar een trui aan want het word koud en houd de hele week van regen. De kinderen vonden het ook geweldig om te kijken naar Oma in Amerika.
    Geniet nog even van de laatste paar dagen en we zien mekaar gauw weer.

Liefs uit Dinxperlo..

• 20 Mei 2013 - 22:36

Manon:

Oja voor ik het vergeet stel dat Agnes en Ria mee waren geweest dan was het net de Golden Girls hahahaha