Goodbye New York, hello Lancaster - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu Goodbye New York, hello Lancaster - Reisverslag uit Lancaster, Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu

Goodbye New York, hello Lancaster

Blijf op de hoogte en volg lema

14 Mei 2013 | Verenigde Staten, Lancaster

Vanochtend met de taxi naar het vliegveld, in een grote Lincoln, door een Columbiaan strak in het pak. We voelden ons gebruikt worden als dekmantel, haha.
Bij Hertz ons gereserveerde autootje opgehaald en daar navigatie bij geregeld. Dit laatste kostte de nodige tijd..
Met papieren in de hand op zoek naar parkeerplaats 246 om in ons autootje te stappen... We kregen helemaal de slappe lach, want er stond een "vrachtwagen" klaar, voor minstens 8 personen, we hebben het uitgegierd van het lachen. Oke, de Duutjes hebben billen, maar dit was nou ook weer niet nodig. Nadat we eindelijk uitgelachen waren hebben we de auto beklommen en ons klaargemaakt voor de reis en toen verdomde de navigatie het. Wat een gepruts.
Naar Lancaster via Kutstown en Hamburg gereden, waar we Cabela, een hele grote outdoorwinkel (waar kajaks, visapparatuur, kleding en geweren verkocht worden) bezocht hebben. Leo is hier namelijk in 2006 ook geweest voor zijn werk. In deze winkel was een heel groot bassin met zoetwatervissen, en de winkel was volgezet met jachtbuit, d.w.z. heel veel opgezette dieren in alle soorten en maten, door de trotse jagers neergeschoten en opgezet en bij Cabela tentoongesteld. Er was ook een enorme afdeling met geweren in alle prijsklasses, van duur tot peperduur.
Daarna onze route vervolgd (zonder navigatie, gewoon ouderwets kaartlezend) naar Lancaster waar we om 18.00 een prachtig hotel hebben betrokken. Nog in de stad even rondgereden en een hapje gegeten.

• 15 Mei 2013 - 07:01

Paulien Pierik:

Ik zie jullie inderdaad al zo voor me bij "die bak". Je gaat vanzelf meelachen als je die foto van jullie ziet!
    Jullie gaan wel razendsnel door de steden zeg, zien veel. Mooi om het allemaal te volgen. Heel veel plezier nog met elkaar (Dat zal wel lukken!) geniet nog maar mooi verder, veel groeten uit Ruurlo. Paulien.

• 15 Mei 2013 - 07:07

Manon:

Goedenmorgen dames en heer,

Nou nou jullie maken wat mee, geweldig, prachtige foto's en wat hebben jullie een lol.
    Geweldig "vrachtwagentje", jeetje mina wat een bak zeg, wie is de chauffeur dan?
    Veel plezier in Lancaster en we wachten met spanning elke keer op de volgende foto's.
    De kids vinden het geweldig wat oma doet..hahaha.
    Geniet er nog maar even van het is zo weer voorbij.

Liefs Manon. en de rest uiteraard..

• 15 Mei 2013 - 09:05

Els:

Heej dekmanteltjes, lachennn! Ja, tis daar allemaal big, bigger, biggest. Zal wel heerlijk over de weg zoeven denk. Heeeerlijke foto's weer van de lachebekjes. Ik zie wel dat jullie het top hebben! Groetjes en veel plezier weer op de nieuwe bestemming :-)

• 15 Mei 2013 - 09:54

Agnes:

Goeiedag zeg,kun je leuk achter elkaar en aan het raam zitten .Wat een bak , zijn er wel zoveel benzinepompen op de route ?. Maar goed, alles kan mee en wat een lol. Heerlijk.!!!!!!!

• 15 Mei 2013 - 12:55

Loes:

Spannend mam, met die gun! Succes met inparkeren en héél veel plezier nog!!

• 15 Mei 2013 - 13:24

Henny:

Wederom Geweldig ! Wat zien jullie veel . En lachen !! Veel plezier nog .

• 15 Mei 2013 - 16:50

Renske:

We genieten van de verslagen van jullie reis.
    En wat hebben jullie veel plezier! Ik (R) herinner me bepaalde momenten nog in Lapland, toen hadden we ook van die lachbuien.
    Groetjes Siep en Renske

• 15 Mei 2013 - 19:55

Annemarie:

Wauw, wat een vette mega bak zeg, gaaf. Mam je moet er wel in gaan rijden hoor, dat is toch gaaf. Hoe is het met jullie verder? Geniet ervan!!
    Liefs

• 15 Mei 2013 - 20:25

Joop En Liesbeth Te Woerd:

Hallo Annie, Leo en Marga

Wat een mooie en gezellige reis maken jullie.Het zien van al deze geweldige steden, gebouwen en natuur is indrukwekkend. Ook de foto's zijn geweldig.
    Wij wensen jullie nog een mooie trip verder, Marga veel sterkte met je knie en nog een goeie reis samen.
    Met belangstelling wachten we op het volgende verslag.
    Groetjes