Treinreis naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu Treinreis naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu

Treinreis naar New York

Blijf op de hoogte en volg lema

11 Mei 2013 | Verenigde Staten, New York

Na een ontbijtje bij de Starbucks en een wandeling door Washington hebben we een taxi genomen naar de Union Station. Een enorm groot en prachtig station. Daar rondgekeken en onze tickets afgehaald. Omdat we een 62-plusser in ons midden hadden mochten we bij de senioren inchecken, dat hield in dat we als eersten een plek mochten uitzoeken in de trein!!
na een 4 uur durende treinreis kwamen we aan op Penn Station. Eerst een hapje gegeten bij de Friday's en de drukte van NY ingestapt en een taxi genomen naar ons hotel. Aansluitend een korte wandeling gemaakt en de verjaardagsviering van Annie voortgezet in een leuke pub.

• 12 Mei 2013 - 14:54

Loes & Joost:

Ziet er goed uit dames, en heer natuurlijk!
    Heel veel plezier in NYC! Ben zeer jaloers. Xx

• 12 Mei 2013 - 14:54

Agnes:

Jongens wat heerlijk jullie daar te zien, wat een indrukken, zo reis ik toch een beetje mee..lgr.

• 12 Mei 2013 - 15:57

Els:

Zit ik hier opt terras int Zeeuwse Dishoek naar jullie foto's te kijken. Leuk! En verschil moet er zijn natuurlijk ;-) Hier beetje zon en maar 13 graden :-( Wish I was there again ... Geniet, geniet, geniet mensen!

• 12 Mei 2013 - 19:29

Henny :

Lieve mensen , ziet er allemaal geweldig uit die foto,s . NY moet geweldig zijn . ( Sanne,s onderbuurvrouw uit Brussel , woont en werkt er sinds febr. ) Geniet lekker verder . Lgrt. Henny

• 13 Mei 2013 - 11:33

Annie En Paul:

Dag Amerika gangers. Annie nog proficiat met je verjaardag. Dat is een even andere omgeving om je verjaardag te vieren. Ziet er allemaal prachtig uit. Net even iets anders dan Beltrum. Geniet en groet Annie en Paul

• 13 Mei 2013 - 12:59

Will:

Hoi Annie
    bedankt voor de tip dat ik je kon volgen. erg leuk om je zo te volgen.Zowel de verhalen als de foto.s
    Wil je de anderen ook de groeten doen? en geniet er nog van. Ik blijf jullie reis volgen
    gr. Will

• 13 Mei 2013 - 14:19

Betsy Kreuwe:

Annie, Leo en Marga
    Ook hier uit het koude Tubbergen wens ik jullie heel veel plezier. Ik zal jullie volgen op internet. Ook zal ik Agnes voor zover mogelijk een beetje troosten en regelmatig bij haar op bezoek gaan. Ze had niet meer pech kunnen hebben.
    Maak er een onvergetelijke reis van.
    Groetjes Betsy