Home - Reisverslag uit Ruurlo, Nederland van lema - WaarBenJij.nu Home - Reisverslag uit Ruurlo, Nederland van lema - WaarBenJij.nu

Home

Blijf op de hoogte en volg lema

24 Mei 2013 | Nederland, Ruurlo

Laatste dag koffers herpakt en nog even genoten van de laatste zonnenstralen op het strand. Uitgecheckt, de navi ingesteld op Boston airport en na een voorspoedige rit zeer bijtijds aangekomen op het vliegveld. Na bij verhuurbedrijf Hertz de papierwinkel afgewerkt te hebben in verband met het ruilen van de huurauto, de shuttlebus genomen naar het vliegveld.
In de vertrekhal paniek, want Leo's jas was in de bus blijven liggen, en deze zouden we hard nodig hebben in Nederland was ons verteld. Na een korte zoektocht door Leo was ook dit probleem gelukkig snel opgelost.
De vliegreis verliep zonder problemen en dik tijd ingehaald, want we waren een half uur voor de verwachte landingstijd op Schiphol. Ook de paspoortcontrole en de bagageafhandeling liepen als een trein. Zwager Josef stond ons al op te wachten, just in time! En toen op naar huis.

Leuk om te horen hoeveel mensen ons gevolgd hebben (op lema) en hartelijk bedankt voor alle leuke reacties. We hebben ervan genoten!!

• 24 Mei 2013 - 09:41

Tiny:

Welkom thuis!!!! Hoop gauw jullie belevenissen 'live' te horen....

• 24 Mei 2013 - 10:17

Els:

Welkom thuis mensen! Het was weer heeeerlijk om jullie via deze site te kunnen volgen. Superleuk!! Al een stukje van jullie trip meebeleefd, maar dat kan niet op tegen de verhalen 'in het echie'. Groetjesss en tot gauw :-)

• 24 Mei 2013 - 16:19

Renske:

Hoi,
    Zo, weer aangekomen in Nederland. Wat gingen die twee weken snel. Wij vonden het ook leuk om jullie dagelijks te volgen. En wat jammer dat jullie zus niet meegeweest is. Ik heb ook de foto op Facebook gezien.
    Wij zijn momenteel bezig met de 4Daagse van Diever. Prachtige wandelingen en het weer valt 100% mee!
    Groetjes uit Norg, Siep en Renske