Op naar Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van lema - WaarBenJij.nu Op naar Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van lema - WaarBenJij.nu

Op naar Canada

Blijf op de hoogte en volg lema

15 Mei 2013 | Canada, Niagara Falls

Vanochtend later wakker geworden dan we hadden gewild, omdat we wel zo heerlijk hebben geslapen in het zalige bed in het Art-Hotel. We waren aangenaam verrast na ons eten gisteravond toen we op de kamer kwamen, door een rode roos die op het bed was gelegd met 2 chocolaatjes.
Na ons ontbijt vertrokken naar Hertz, verhuurbedrijf, voor de oplossing van onze navigatie.
Ze waren erg hulpvaardig en zouden een andere auto regelen met navigatie.
Aangezien dat enige tijd in beslag zou nemen, hebben wij een tocht ondernomen naar de Amish people. Door een prachtig landschap met vele mooie huizen en boerderijen gereden. Onderweg veel koetsjes gezien en boeren die hun land bewerkten met muildieren en paarden. Het was apart om dit te zien, terug in de tijd.
Aansluitend terug naar de garage en daar stond ons autootje klaar, na de euforie van gisteren sprongen ons de tranen in de ogen met het vervoermiddel waarin we onze reis nu mee moeten vervolgen. De koffers passen net en wij zelf ook. We zijn weer aanbeland op ons eigen niveau.
Toen zijn we op weg gegaan richting Niagara-Falls, waar we na ruim 7 uur aankwamen in ons hotel in Canada. Het was prachtig weer en ook een fantastisch mooie route, we hebben enorm genoten van het landschap met de mooie vergezichten

• 16 Mei 2013 - 09:14

Els:

Heerlijk weer, jullie verhaal en foto's! En Marga, ik hoor jou roepen: Mira stap ... ;-)

• 16 Mei 2013 - 22:47

Manon:

Is dit nu een andere auto dan gisteren of niet?
    Leuk om alles weer te lezen..

• 16 Mei 2013 - 22:56

Agnes:

Nee Manon, ze leven niet meer boven hun stand, de andere durven ze niet te laten zien vlgs mij. Ws rijden ze nu in een koets, maar wel met navigatie.