Kwazulu Natal - Reisverslag uit Umdloti, Zuid-Afrika van lema - WaarBenJij.nu Kwazulu Natal - Reisverslag uit Umdloti, Zuid-Afrika van lema - WaarBenJij.nu

Kwazulu Natal

Blijf op de hoogte en volg lema

23 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, Umdloti

Vanmorgen een aantal dolfijnen gezien vanuit onze hotelkamer, ook liggen er een tiental schepen voor anker te wachten voor een plek in de haven van Durban.
Vandaag hebben we Phe Zulu bezocht, was wat lastig te vinden. Het ligt aan de R103 buiten Durban en richting Pietermaritzburg, een goed adres hadden we niet, alleen de "Old Main Road" maar daar zijn er meer van in Zuid Afrika maar goed, toch gevonden.
Phe Zulu is een combinatie van natuurpark, openlucht museum, en reptielenpark met uitleg over de Zulu cultuur en traditionele dansen.
Verder nog het uShaka Marine World in Durban bezocht, een prachtig groot complex met aquarium en allerlei activiteiten o.a. wildwaterbaan, waterglijbaan, snorkelen met haaien, dolfijnenshow en een groot overdekt winkelcentrum. En we hebben een aardige leeftijdskorting gehad. ha ha.
In Ballito bij de Indiër gegeten en een biertje gepakt bij onze stamkroeg aan het strand. Marga heeft nog een biertje gewonnen met een kraslotachtig gebeuren. Optreden van een live band, dus de avond was weer super.

• 24 Oktober 2015 - 09:43

Loes:

Volgensmij is dat het park waar wij gedoken hebben! De stroming was te wild dus in zee kon niet maar konden ze ons dit aanbieden. Jullie nog duikers in de grote zout en zoetwater tanks gezien?

• 24 Oktober 2015 - 10:28

Annemarie:

Heerlijk al die verhalen en foto's. Lekker genieten nog even. Wij zijn van de week bij jullie huis in Ruurlo geweest en even gekroeld met jullie poezenvolk...En naar het doolhof geweest met als klapper een heerlijke pannenkoek.

Geniet...dikke kus van ons uit twello

• 24 Oktober 2015 - 19:18

Alice Stevenaar:

Prachtige foto's en het reisverslag is ook niet mis!
    Ik geniet van de verhalen, dus naar Zuid Afrika hoef ik
    Niet meer. Maar de belevenis en het meemaken
    Mis ik wel !! Nog fijne dagen.
    Lieve gr. Alice

• 25 Oktober 2015 - 15:17

Aart:

Leeftijdskorting en dan ook nog een biertje winnen,wat een vakantieplezier.