Werk - Reisverslag uit Les Sables-d'Olonne, Frankrijk van lema - WaarBenJij.nu Werk - Reisverslag uit Les Sables-d'Olonne, Frankrijk van lema - WaarBenJij.nu

Werk

Blijf op de hoogte en volg lema

09 April 2013 | Frankrijk, Les Sables-d'Olonne

Zit nu een weekje of vijf in Frankrijk. Werkzaam heden zijn in La Mothe-Achard. Ben jaren geleden ook al eens in deze buurt geweest voor werkzaamheden.
Hotel in Les Sables-d'Olonne, mooi gelegen aan de oceaan. Veel restaurants met een ruime keuze aan vis gerechten en lekkere wijnen maken het leven aangenaam. Laatste paar dagen waait het stevig waardoor de zee aardig tekeer gaat. Overdag een graadje of acht, negen. Kortom het is aardig vol te houden.

• 10 April 2013 - 06:58

Paulien Pierik:

Ha Leo,

Nou, dat klinkt inderdaad goed zeg! Doet me denken aan een VAKANTIEverslag i.p.v. werk!
    Maar het is wel mooi meegenomen. Hoe is het werk daar? Ook plezierig?
    Hier in Ruurlo waait het de laatste dagen juist wat minder en in het weekend, zondag, zal de temperatuur richting de 20 graden gaan! Mooi man!
    Leo, ben je nog lang in Frankrijk? Ik wens je nog een fijne tijd daar.
    Groeten Paulien.

• 10 April 2013 - 10:34

Aart:

Frankrijk is een mooi land,als reisleider ben ik daar veel geweest oa. de Loire,Bourgogne,de Ardeche.
    Naar de TT zit er dit jaar niet in,ik ben dan met Joske Noorwegen en Zweden.
    Veel plezier en werk ze
    Wijn maakt het leven aangenaam,vis is niet aan mij besteed. Wel grote stukken vlees.
    Groeten;Aart

• 10 April 2013 - 10:56

Agnes:

hoi Leo.
    Wat leuk, in Les Sables-dOlonne ben ik 100 jaar geleden al eens op vakantie geweest.
    Nog even en we zitten aan de andere kant van de oceaan. Leuk gr.

• 10 April 2013 - 13:51

Marga:

Wat eten en drinken betreft zit het wel snor daar en qua temperatuur was het daar ook beter.
    Maarrrrr, aanstaand weekend zal het hier lente/zomerachtig worden. Eerst zien en voelen...

Werk ze nog en tot skype vanavond.
    Xx Marga