Lovina Bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van lema - WaarBenJij.nu Lovina Bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van lema - WaarBenJij.nu

Lovina Bali

Blijf op de hoogte en volg lema

17 Oktober 2014 | Indonesië, Lovina

Hebben Java verlaten en zitten nu op Bali. Mooi hotel aan het strand en een pracht appartementje. Het is een stuk minder druk dan op Java en gelukkig nog weinig moskeeën gezien, scheelt weer in de nachtrust.
Morgen wederom vroeg op maar nu voor een tocht naar de dolfijnen.

Om zes uur in het bootje gestapt om dolfijnen te spotten. Een hele vloot bootjes ging op weg dus het was een hele drukte. Na een poosje varen hebben we de eerst dieren gespot en al snel wemelde het van de bootjes. We zagen meerdere groepen dolfijnen maar ze waren waarschijnlijk minder op ons gesteld dan wij op hen. Telkens als er een groepje gespot was kwamen alle bootjes aanvaren en doken ze onder om een eind verder weer boven te komen.
Na terugkomst een snorkelsetje geregeld en toen weer het water op om te snorkelen. Prachtige vissen gezien met de meest mooie kleuren. Onze "schipper" had wat broodkruimels in het water gegooid en wij lagen midden tussen de vissen. Prachtig tot vlak voor je gezicht.

• 17 Oktober 2014 - 13:24

Bart Pierik:

Hoi Leo en Marga, wat een prachtige foto,s weer. Ik volg jullie natuurlijk wel, en ik vind het echt geweldig mooi daar. die foto,s van die dolfijnen vind ik eigenlijk mooier dan van apen, want ik weet nooit precies wat ik zie, misschien een idee om de volgende keer een oranje petje op te zetten, zodat ik kan zien wie wie is. Geniet nog zoveel je kan, en dan hoor of zie ik jullie wel.

groeten,
    Bart.

• 17 Oktober 2014 - 23:20

Kitty Boss:

We blijven alles volgen, iedere avond kijk ik even naar de twee Lema's.
    Veel plezier nog en tot morgenavond.Kitty.