Sold Out - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu Sold Out - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van lema - WaarBenJij.nu

Sold Out

Blijf op de hoogte en volg lema

11 Februari 2013 | Verenigde Staten, Bowling Green

Hadden gehoord dat in het Agriculture Exposition Center Bowling Green op zaterdag en Rodeo zou zijn.
Op goed geluk opzoek gegaan en gevonden. Enorme hal veel ruige mannen en vrouwen met geruiten hemden cowboy laarzen hoeden en rijdend in pick up's. Helaas uitverkocht, onze smeekbede en medelijden opwekkende verzoeken kwamen niet over op het geharde volk.
No tickets Sold Out.
Grote hal, veel verlichting cowboys en grote nog levende T bones hebben we kunnen spotten maar helaas geen toegang.
Af gedropen en ons heil gezocht in Downtown Bowling green en gevlucht in het bier.

Zondag morgen auto af getankt en naar Memphis vertrokken. Na vier uur rijden aangekomen bij Graceland het huis van Elvis Presley.
Platinum Tour genomen en en aantal uren doorgebracht in de Elvis wereld.
Rondgang door zijn huis met audiotour, museum met zijn auto's, motoren, kleding en gouden platen gezien.
In BG naar de LongHorn geweest aan de Scottsville road en aldaar een 18oz Outlaw ribeye met een paar glazen Blue Moon Large weg gewerkt.
Verhaal getypt en klaar voor wer en dag Smucker's in Scotsville.

• 11 Februari 2013 - 06:25

Marga:

Ha Leo,

Wat een belevenissen weer in een kort tijdsbestek. Erg jammer dat jullie zaterdagavond niet bij die rodeo aanwezig konden zijn met die levende t-bones en echte Amerikaanse cowboys- en girls. Schitterend om te zien denk ik. Balen dat je niet naar binnen kon.
    En dan Graceland, zal ook een aparte wereld zijn om te zien, indrukwekkend en bijzonder.

Ik had meer foto's verwacht.. Jammer dat je die rodeowereld niet hebt vastgelegd.

Nog 1 week en je bent weer in ons kikkerlandje waar het nu nog echt winter is.

Welterusten voor jou nu en ik ga zo naar mijn werk.
    Liefs van ons allemaal en groetjes

• 11 Februari 2013 - 06:25

Marga:

Ha Leo,

Nog 1 week en je bent weer in ons kikkerlandje waar het nu nog echt winter is.

Welterusten voor jou nu en ik ga zo naar mijn werk.
    Liefs van ons allemaal en groetjes

• 11 Februari 2013 - 10:04

Tiny:

Man, man.....wat een belevenissen! Prachtig Leo.
    Zo krijg je een mooie beloning na een week hard werken, toch?
    Blue Moon Large?? Ik vermoed dat het een lekker biertje is??

werkze van de week
    groetjesssssssssssss
    Tiny

• 12 Februari 2013 - 21:24

Aart:

Zo zie je nog eens wat van de wereld. Ik was altijd een grote fan van Elvis.